Крихітні сумочки стали модною сенсацією

Вони настільки маленькі, що багато хто жартує, що туди можна помістити максимум коробочку з тік-таком. Французький бренд Jacquemus – виробник таких сумочок – вже став хедлайнером на паризькому тижні моди.

Ніколи не було чогось настільки крихітного, що цікавило б так багато прихильників моди. Вони гуртуються у тематичні спільноти в соціальних медіа. «Jacquemus продав десятки тисяч сумок Le Chiquito в минулому році», – пише журнал Cosmopolitan.


Хоча бренд повідомив, що вони ще не встановили ціну для Le Mini Chiquito, реакція користувачів Instagram і Twitter жваво підігріває попит, а це впливає на ціну товару. Критики та дизайнери не приховують самоіронії щодо своїх ліліпутських тенденцій. “Смішно, але ми їх любимо,” – так можна виразити загальну думку соціуму. Журнал Elle назвав аксесуар “New It Bag”, а також визнав, що у них можна тримати лише навушники AirPod.


29-річний засновник Jacquemus, Саймон Порте, швидко зробив собі ім’я на паризькому подіумі, одягнувши жінок у величезні солом’яні капелюхи і крихітні сукні.

Його особистий шарм і відносно доступні ціни швидко завоювали популярність. Він організував сніданок для критиків на своєму шоу в січні, і подарував деяким модним критикам одну з його нових сумок.

Автор: жертва моди


Наші щоденні оновлення так легко пропустити... ви знаєте, що потрібно робити!