3 речі, які потрібно знати про майбутнє маркетингу

ХХI століття – повсюди реклама, хіба у сні ще не почали її крутити, хоча не впевнений, здається вчора снилось щось дуже схоже на приховану рекламу німецького автопрому 🙂 Очікування споживача зараз високі як ніколи раніше. Майбутнє маркетингу – це представлення корисного досвіду та потрібної (або ні) інформації. Бренди потребують нові та свіжі знання та технології, щоб створювати для сучасного споживача сучасну продукцію та послуги. Споживачі мають сотні “точок” на шляху до купівлі, а маркетологи покликані знайти ці “точки” та з’ясувати, що підштовхне вас до купівлі, а що ні.

Процес отримання допомоги зміниться

Мобільні пристрої змушують споживачів звертатись до своїх девайсів у пошуках відповідей на питання, які стартують із слів “Хочу знати”, “Хочу робити (як зробити)” і “Хочу купити”. Мобільні девайси надзвичайно швидкими темпами укріплюються у нашому побуті, цей процес відбувся настільки швидко, що якось більшість людей навіть не встигли цього усвідомити. Безліч можливостей зараз програмуються завдяки доступу в інтернет та збільшення доступності девайсів (особливо відноситься до країн 3-го світу). Відповідно до потреб споживачів розвиваються і можливість надання допомоги як один із методів боротьби за споживача. Із всього вищеперечисленого і випливає наступний пункт.

Стирається грань між офлайн і онлайн світами

Шлях до клієнта сьогодні не є простим та лінійним. Тим не менше, цілісний погляд на клієнтів тепер можливий. Інноваційні вимірювальні інструменти допомагають маркетологам зрозуміти весь шлях клієнта по каналах, девайсах та типах медіа – з’єднуючи цифровий та реальний світи. У більшості футуристичних фільмах досить гарно промальовується із використанням 3D, голограм та інших технологій. Зараз більшість із них вже являються реальністю, якщо не в Україні, то десь у Японії так точно.

Очікування від реклами ростуть

Вранці, їдучи на роботу, важко не помітити десятки-сотні бігбордів та інших виявів зовнішньої реклами. Її величезний об’єм призвів до того, що людська свідомість перестала реагувати на таку кількість зайвої інформації. Це приблизно як у ситуації із нишими очима та мозком – ми бачимо власний ніс, але ми бачимо його завжди, тому мозок його “ігнорує” і виводить нам картинку без нього. Те саме відбувається у сегменті реклами. Щоб здивувати споживачів та виокремитись серед конкурентів не достатньо просто рекламувати свій продукт чи послугу. А якщо у відповідній ніші конкуренція відбувається між компаніями-гігантами, то виплати в категорії “маркетинг” досягають десятки мільйонів доларів. Технології та концепції постійно ростуть та розвиваються. Використовується безліч психологічних трюків, як-от залучення знаменитостей до свого бренду чи створення унікальних реклам та нетипових варіантів просування. Сьогодні залучаються технології у постійному процесі визначення потенційного клієнта та його потреб. Програмна революції була сконцентрована на об’єднанні даних, машинного навчання та автоматизації продуктивності.

Автор: @kema_7

Наші щоденні оновлення так легко пропустити... ви знаєте, що потрібно робити!