Чи під силу провідним компаніям побороти «пластиковий світ»?

Глобальне виробництво пластику зросло в двадцять разів, починаючи з 1960 року, і досягло 322 млн. тонн у 2015 році.

Пластик – це зручно. Він легший, аніж скло, але не ламається. Він прозорий і дає можливість бачити наповнення продуктом. З пластиковими контейнерами, здавалось би, усі лише виграють. Усі, але не планета..

Мабуть, немає такої людини, яка б не чула про шкідливість використання пластмаси. Як зазначають вчені, кількість пластику у світовому океані перевищить кількість риб уже до 2050 року. Більше того, мікропластик попадає не лише у воду, а і у ґрунт та повітря. Це, справді, є потенційною загрозою життю як людей, так і планети в цілому.

Великі компанії, такі як Procter & Gamble, Unilever, Nestlé, PepsiCo, Danone намагаються знайти шляхи вирішення даної проблеми. Зокрема, на Всесвітньому економічному форумі у Давосі був оголошений проект під назвою «Loop». Ідея проекту належить американській компанії по переробці відходів TerraCycle. Компанія вважає, що понад 91% усіх пластикових відходів ніколи не піде на переробку. За рахунок цього, система переробки відходів є не ефективною.

Loop відстоює новий спосіб покупок з багаторазовим користуванням упаковки. Після використання продуктів, споживачі складають усі контейнери у сумку Loop і ставлять її біля вхідних дверей. У свою чергу, кур’єри забирають ці сумки, упаковки готують до наступного використання, наповнюють їх продуктом та надсилають до наступного споживача.

Позитивним моментом впровадження цієї системи є також покращення якості самого пакування. На даний момент, компанії у більшості використовують дешеві упаковки. Однак, з впровадженням системи ‘Loop’, виробники зможуть відносити контейнери до довгострокових активів, які лише з часом будуть знецінюватись. Компанії будуть зацікавлені вкладати значно більше коштів у красивий та довговічний дизайн.

Уже в травні цього року відбудеться пробний запуск системи в Нью-Йорку та Парижі. До кінця року планується залучити до системи Лондон та Торонто, а у 2020 році – Сан-Франциско та Токіо.

«Сподіваюся, що через 50 років ми дивитимемося на відходи як на незвичну аномалію, і будемо щасливі, що все закінчилося» – Том Сакі, генеральний директор компанії TerraCycle.

Упаковки одноразового використання рекламувалися як зручні й елегантні в основні засоби масової інформації з 1930-х по 1960-і роки.

 

Автор: @elenakondriv

Наші щоденні оновлення так легко пропустити... ви знаєте, що потрібно робити!