Визначено найзатребуваніший аксесуар 2019 року. Ви будете здивовані.

Мода на аксесуари повернулась у 2018 році після двох років зниження попиту на неї, і відповідно, продажів.

Аксесуари є вторинними елементами, які ми носимо для того, щоб додати цікаві елементи образу або “розбавити” свій вигляд. Ювелірні вироби, гаманці та годинники – все це є аксесуарами.

Остання тенденція зі світу аксесуарів, яка триває вже кілька років, це носіння спеціальних не великих сумок (у народі їх називають “бананками”).

Такі торби також називають сумкою для живота чи поясна сумка. Це функціональна тенденція стилю 1980-х років. Зазвичай бананка, закріплена за допомогою ременя навколо талії. Популярність цього елементу пояснюється тим, що сумку можна носити так, що вона лежить на спині людини, на животі, на стегні і навіть плечі.

Цікаво, що перша поява «бананки» на світ з тріском провалилася. 20 років тому її одягли манекенниці на сторінках Vogue. Тоді вони не прижилися, але схоже завойовують реабілітацію сьогодні.

Бет Голдштейн – фахівець з моди та аксесуарів для групи NPD. Вона сказала, що поведінка людей змінюється, тому це впливає на вибір аксесуарів. “Нові потреби стилю життя адаптовуються під потреби суспільства, тому такий аксесуар підходить всім віковим категоріям”.

Знаменитості теж їх одягають
Сучасні “бананки” бувають на будь-який смак та гаманець. Їх продають численні дизайнери світового класу, як Gucci і Calvin Klein.
Такі знаменитості, як Бейонсе, Леонардо Ді Капріо і Джиммі Кіммел носили такі сумки. Навіть знаменитості, які просуваються в моді, Сара Джессіка Паркер і Ріанна були помічені в “бананках”.

Весь 2019-ий рік мине під банановим настроєм у моді. Тож якщо досі вагаєтеся, чи це ваша сумка – маєте шанс її випробувати.


Наші щоденні оновлення так легко пропустити... ви знаєте, що потрібно робити!