Як написати переконливу промову

Метою хорошої промови є переконати аудиторію погодитися з ідеєю або думкою, яку ви висловлюєте.
Спершу ви обираєте тему, тоді ви визначаєте ключові тези, за допомогою яких ви зможете переконати аудиторію погодитися з вами.


Ваша перша ціль у ролі спікера – переконати аудиторію, що для них важлива певна проблема. Тоді ви повинні переконати їх, що у вас є рішення проблеми.
Перш ніж писати текст свого виступу, накресліть умовну схему, яка дозволить вам розумно та об’єктивно описати та вирішити певну проблему.

Написання тексту
Вступ – надзвичайно важлива частина промови. Саме за її результатами слухачі або зацікавляться, або ж твердо вирішать поринути думками десь глибоко у себе.
Перш ніж писати базову частину промови, ви повинні придумати привітання. Ваше привітання може бути таким же простим, як “Всім привіт. Мене звуть {%ім’я%}”.
Після привітання ви “закидуєте гачок”, щоб захопити увагу. Це може бути щось на зразок актуальної проблеми чи несподіваної думки, яка може навіть ввести декого в ступор.

Додайте рішення
Суть вашого спічу не повинна бути пустою балаканиною – ви повинні запропонувати вирішення або альтернативу. Вони можуть бути не популярними, але головна мета – змусити публіку думати, шукати вирішення разом з усіма.
Ваше наступне завдання полягає в тому, щоб написати основну частину, вона міститиме три основні моменти, які ви придумали, щоб заперечити свою позицію. Кожна точка дотику буде супроводжуватися підтвердженням – доказами або історіями, і кожна із цих частин повинна закінчитися думкою, яка плавно веде нас до наступної частини.

Поради
Не будьте категоричними у своїх аргументах. Вам не потрібно відмовлятися від інших точок зору. Переконуйте свою аудиторію, що ваша сторона є, як мінімум, цікавою для роздумів, використовуйте позитивні приклади.

Можете застосовувати не складну статистику – не заплутуйте свою аудиторію незрозумілими даними.

Замість висновку
Ключова порада – попрацюйте із хвилюванням, підготуйте себе психологічно. Зазвичай удиторія дуже чуттєва до ваших емоцій, якщо ви переживатимете та затинатиметесь, слухач буде “ловити ґав”. Якщо ж у вас вийде
харизматично та з легкістю розмовляти з людьми, це завоює одразу два полюси. Вам простіше досягнути цілі, а слухачам цікаво почути ваші думки. Чи треба чогось більшого?


Наші щоденні оновлення так легко пропустити... ви знаєте, що потрібно робити!